תקנון ומדיניות


כללי

  • אתר בא לי פרי הינו אתר וחנות וירטואלית ברשת האינטרנט.
    האתר מציע מידע ומכירת מוצרים ללקוחותיו.
  • כל הרוכש שירותים ו/או מתעתד לרכוש ו/או לקבל מידע באמצעות האתר
  • ו/או מי שגולש באתר מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון ומסכים להוראותיו.
  • האתר נועד לביצוע הזמנות, קבלת שירותים וכן לקבלת מידע אודות בא לי פרי ומוצריה בלבד.
  • כל שימוש אחר באתר החברה או חלק ממנו יהווה הפרה חמורה של הסכם זה.
  • רשאים להגיש הצעות לרכישת מוצרים כל אדם מעל גיל 18. או אדם אשר ברשותו
  • כרטיס אשראי ישראלי על שמו או בעל הרשאה מפורשת מבעל כרטיס האשראי לשימוש באתר.

תנאי שימוש באתר

הזמנת הרוכש תתקבל במידה והתמלאו כל התנאים להלן:

  1. כל פרטי ההזמנה הועברו לחברה בזמן.
  2. ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.
  3. המוצר המבוקש נמצא במלאי.
  4. המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של החברה.
  5. נתקבל אישור החברה באופן טלפוני או כתוב לביצוע ההזמנה.                                              לא כולל אישור קבלת הזמנה אשר נשלח באופן אוטומטי למייל כאשר מזמינים                 מוצר דרך האתר, אישור זה נועד לבשר על כך שהחברה קיבלה את הבקשה.

מדיניות הזמנות

חברת בא לי פרי לא מספקת הזמנות מהיום להיום באמצעות אתר האינטרנט.

  • הזמנות באתר יתקבלו בקניה מעל 180 שח בלבד.
  • לא ניתן להזמין מוצרים משלימים בלבד.
  • התמונות המצולמות באתר לצורך המחשה בלבד.
  • סוגי הפירות עשויים להשתנות בהתאם לעונה,
  • החברה אינה מתחייבת לפרי מסוים כזה או אחר.
  • כל המבצעים וההנחות כפופות לשיקול דעת החברה, למלאי ולתקנון החברה.
    החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להוריד מבצעים והנחות.
  • במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת מוצרים המוצגים באתר והתברר כי מי מהמוצרים אזל,
  • תספק החברה לרוכש מוצר דומה למוצר שהוזמן על ידו ותיצור קשר לעדכון ותאום.
  • אם ייאות לכך הרוכש, יעודכנו פרטי הזמנתו בהתאם. אם לאו, תימחק הזמנתו
  • וכרטיס האשראי לא יחויב.


מדיניות וזמינות משלוחים

חברת בא לי פרי לא מספקת הזמנות מהיום להיום באמצעות אתר האינטרנט.

חובת המזמין למלא תאריך משלוח עתידי בלבד. 

*הזמנות מהיום להיום ניתן לבדוק ייתכנות טלפונית במרכז ההזמנות בלבד.

הזמנות מהיום להיום שאושרו, יסופקו עד סוף יום העסקים בשעה 20:30.

הזמנה באתר צריכה להתבצע  יום קודם למשלוח.

אם ביצעתם הזמנה ביום ראשון, ההזמנה תסופק במהלך יום שני/יום העסקים הבא.

שעות המשלוחים: בימים א'-ה' משעה 09:30 עד 20:30

                           בימי שישי מ 09:00 עד כניסת שבת. 

                           בערבי חג 09:00 עד 17:00.

לביצוע שעות משלוח ספציפיות אנא צרו קשר טלפוני לאישור בכתב.

המשלוחים ושעת הגעת המשלוח יתואמו מול ובתיאום מקבל המשלוח.

  • במידה והייתה טעות בכתובת המקבל על ידי הרוכש והשליח כבר הגיע ליעד:
    • במידה והכתובת החלופית הינה באותה עיר כמו הכתובת השגויה או לחילופין עד 20 ק”מ אווירי, תגבה החברה דמי משלוח נוספים כפי שמופיע בטבלת “מחירון משלוחים”.
  • במידה והכתובת החלופית הינה בעיר אחרת מהכתובת השגויה ובמרחק של מעל 20 ק”מ אווירי שומרת החברה את הזכות להחזיר את המשלוח לחנות החברה לצורך איסוף עצמי של החבילה או הוצעת המשלוח בקו חלוקה אחר. אם מדובר בהזמנה שמורכבת ממוצרים טבעיים (פירות וכו) לאחר 3 שעות מרגע הגעת השליח לכתובת השגויה, החברה מסירה את אחריותה לטריות המוצר. וכן תגבה עלות משלוח נוספת לפי ”מחירון משלוחים” במידת הצורך.


פרטי הרוכש ואבטחת האתר

  • בעת ביצוע הזמנה לרכישת שירותים באמצעות האתר יידרש הרוכש להזין במערכת
  • פרטים אישיים, פרטי ההזמנה, ופרטי מקבל ההזמנה.
    בעלי האתר ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות
  • הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים. שם, ברכה וכו'.
    הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי
  • למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו. במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת
  • המונעת ביצוע  פעולות באתר. (על אחריות הרוכש לוודא שהזמנתו התקבלה במערכת).

תשלום בגין השירותים

  • תמורה בגין השירותים תגבה באמצעות כרטיס האשראי הניתן טלפונית.
  • סך התמורה בו יחויב הרוכש מופיע ב”סל קניות” או “במסך פרטי העסקה” סכום זה כולל
  • את כל הפריטים המופיעים ב”עגלה” לרבות הוצאות משלוח.(במידה וסומנה על ידי הרוכש עיר לא נכונה למשלוח יחויב הכרטיס לפי טבלת “מחירון משלוחים” על פי העיר אליה יועד המשלוח).
  • ההזמנה צריכה להיות מורכבת מהמוצרים שתרצו לרכוש ותוספת מחיר למשלוח.

ביטול פעולות על ידי הרוכש

  • כל רוכש אשר הגיש הצעה לרכישת סלסלות פרי, מגשי פירות או סושי פירות
  • ואשר מעוניין לבטל את הצעתו יודיע על כך בכתב תוך שעה ממועד בו שלח את הזמנתו לחברה.
  • במידה והמשלוח תואם ליום אחר ניתן לבטל עד 6 שעות לפני מועד האספקה.
  • שעות פעילות מרכז ההזמנות לביטולים (ימים א’-ה’ 9:00-18:00 יום ו’ וערבי חג 8:30-12:00). ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של החברה ותשלח במקביל בכתב (SMS או באמצעות דוא”ל). ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם שוגרו או הוכנו המוצרים
  • על ידי החברה ו/או מי מטעמה.
  • במידה והייתה טעות בכתובת המקבל על ידי הרוכש והשליח כבר הגיע ליעד:
    • במידה והכתובת החלופית הינה באותה עיר כמו הכתובת השגויה או לחילופין עד 20 ק”מ אווירי, תגבה החברה דמי משלוח נוספים כפי שמופיע בטבלת “מחירון משלוחים”.
  • במידה והכתובת החלופית הינה בעיר אחרת מהכתובת השגויה ובמרחק של מעל 20 ק”מ אווירי שומרת החברה את הזכות להחזיר את המשלוח לחנות החברה לצורך איסוף עצמי של החבילה או הוצעת המשלוח בקו חלוקה אחר. אם מדובר בהזמנה שמורכבת ממוצרים טבעיים (פירות וכו) לאחר 3 שעות מרגע הגעת השליח לכתובת השגויה, החברה מסירה את אחריותה לטריות המוצר. וכן תגבה עלות משלוח נוספת לפי ”מחירון משלוחים” במידת הצורך.

אחריות

  • בא לי פרי עושה כמיטב יכולתה על מנת להביא אליכם את מגשי הפירות האיכותיים ביותר
  • דגש רב מושם על איכותם הגבוהה של הפירות וסידורי הפירות.
  • החברה מתחייבת כי סידורי הפירות יהיו מאיכות טובה וטריים. במידה ומי מהמוצרים הנזכרים לעיל אינו טרי , זכאי הרוכש לפנות אל החברה בכתב. מוסכם על הצדדים, כי החברה תבדוק את התלונה ותהא רשאית להחליף את המוצר הפגום או לזכות את הרוכש בסך התמורה ששולמה בגין אותו מוצר על פי שיקול דעתה הבלעדי ולפי התקנון כפי שמופיע בסעיף הבא.**במקרה של תלונה על טעימות או טריות במוצרים מתכלים החברה תהיה רשאית לזכות את הרוכש על מחיר המוצר (לא כולל את דמי המשלוח) או לחילופין לשלוח מוצר חדש ולקבל בחזרה את המוצר הפגום, בהתאם לשיקול דעתה של החברה.
  • פירות הינן מוצר מתכלה ולכן, אנו מבקשים לדאוג לקירור הנכון כדי שתוכלו להנות ממוצר
  • איכותי ומושקע. בא לי פרי אינה אחראית לפירות שלא נשמרו כראוי או לאחר יממה ממועד המשלוח.
  • האחריות הבלעדית לכל המוצרים שאינם פירות, פירות יבשים ומוצרים נוספים מן הטבע ו/או מתכלים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיו"ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר/שירות, אם צורפו.
  • התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי לאור העובדה כי התמונות מוצגות על גבי צג המחשב ו/או מודפסות על ידי המחשב, ייתכנו הבדלים ושינויים בין המראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
  • בכל מקרה חבות החברה, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע”י הרוכש.
  • החברה ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לכך שהשרת אשר באמצעות עובד האתר יהיה נקי מווירוסים או מרכיבים או אלמנטים זרים אחרים אשר עלולים לפגוע או לפגום במחשב האישי של הרוכש או בציוד אחר של הרוכש כאשר הוא נכנס ו/או מזמין או שירותים ו/או משתמש באתר. כמו כן, החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית באתר שנעשית על ידי רוכש כלשהו או צד ג’ כלשהו שאינו בשליטה של החברה. החברה תהא רשאית להפסיק או למנוע את התקשרות או הגישה של רוכשים לכל חלק שהוא באתר או באתר כולו בכל שלב.

זכויות יוצרים

  • האתר מכיל חומרים שונים ומקוריים, המוגנים ע”י זכויות יוצרים, סימני מסחר ,זכויות קניין אחרות, לרבות תוכן, תמונות, גרפיקה, מוסיקה, וידאו וקול, אשר חלקם בבעלות החברה. רוכש ו/או גולש ו/או כל צד ג’ המבצע פעולות בו אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, לקחת חלק בהעברה או מכירה ולהשתמש באתר או בחלק ממנו ללא אישור בכתב.

 


טואול - אתרים באינטרנט